Bine ati venit pe blogul Cadouri de acasa! Noi va oferim modalitati rapide si ingenioase, idei si sfaturi pentru a oferi un cadou cu adevarat special!


joi, 21 octombrie 2010

Tectonica sentimentelor

        Daca sunteti fani ai teatrului poate ca ati auzit sau chiar vazut deja piesa "Tectonica sentimentelor" care se joaca la TNB. Daca insa nu obisnuiti sa mergeti la teatru, cred cu tarie ca aceasta este piesa care v-ar face sa mergeti saptamanal.

       Marturisesc ca am mers sa vad aceasta piesa mai degraba din curiozitate, citind in prealabil toate cronicile legate de aceasta. Toata lumea parea atat de impresionata incat am spus ca trebuie sa o vad si eu. Ar mai fi un motiv, acela ca sunt fan Ilinca Goia si aceasta piesa m-a facut sa devin un fan si mai impatimit. Vazand acest spectacol mi-am dat seama ca niciunul din articolele pe care le-am citit inainte nu au reusit sa surprinda nici macar 10% din toate trairile pe care le ai ca spectator atunci cand te afli in sala. Probabil ca nici ceea ce voi scrie aici nu se va compara cu ce veti simti odata ce veti fi vazut aceasta piesa dar sper ca macar curiozitate sa va faca sa mergeti in mica sala "Atelier" a TNB si sa traiti odata cu personajele aceasta extraordinara poveste de viata, de maturitate sau lipsa ei, de altruism sau egoism, de  dragoste sau ura. Poate ca ati inteles din cele spuse anterior ca aceasta nu este o poveste idilica, unde iubirea este perfecta si fericirea deplina. Este o poveste reala, ca si viata noastra,a tuturor.

        O poveste in care totul se intampla asa cum ni se intampla si noua desi poate nu am vrea sa fie asa. Desi iubim, uneori suntem egoisti. Desi parem puternici, uneori ne ascundem in spatele aparentelor pentru a lacrima ca niste copii. Desi spunem ca vrem sa traim viata la maxim, uneori uitam de lucrurile cu adevarat importante si inevitabil, le pierdem fara a fi stiut sa le apreciem.


  Am vazut cateva piese de teatru si fiecare m-a emotionat intr-un anume fel, insa de departe aceasta piesa m-a impresionat cel mai mult. Am iesit din sala de spectacol gandindu-ma inca la povestea personajelor, am adormit in acea seara incercand sa inteleg exact ce au gandit si mi-am reamintit de multe ori scene din spectacol in momentul in care am simtit ca sunt pusa in situatii asemanatoare.

   Va recomand sa mergeti la aceasta piesa si sper ca acest articol v-a facut suficient de curiosi incat macar sa cautati si altele in legatura cu "Tectonica sentimentelor". Poate ca vazand mai multe pareri veti descoperi ca cele scrise mai sus nu sunt doar o parere subiectiva, ci una cu adevarat justificata.


Pentru mai multe informatii puteti sa intrati aici:  http://tnb.ro/
        http://www.tnb.ro/index.php?page=spectacol&idspec=398 .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu